Redline Rush
Redline Rush asetab mängijad otse autode juhi istmele, kui nad sõidavad läbi linna, mis on täidetud pilvelõikajatega. Kas rahvarohked linnatänavad on parim koht, et auto tõeliselt vabaks lasta? Ei kummigi punased tuled, jalakäijate ülekäigud ja liiklus piiraks võimalusi pedaali täielikult maha suruda? Teiselt poolt, pärast raha kulutamist kallile autole, võib mõned sõitjad soovida, et võimalikult paljud inimesed neid kruiisamast näeksid. Tegu Redline Rush’iga on mängija, kellel on need huvid, mäng, mis tundub nagu kombinatsioon Agent Royale’ist, 24 Hour Grand Prix’st ja Trillionaire’ist.
Mängu ja Funktsioonid
Panustamise aeg Redline Rush’is lubab kasutajatel panna 10 sentist kuni 20 eurot keerdu kohta ja pakub ostud funktsiooni mängijatele, kes on kiiresti bonuseringi sisenemiseks. Mäng mängitakse 5-rullilise, 20-maksumusjoone võrgustikul, kus võidud antakse võrdsete sümbolite eest vasakult paremale alates vasakpoolsest rullist. Mängu all on keskmise kõrge kõikuvuse matemaatiline mudel, mis pakub RTP-d 95,8%.
Võidusümbolid eemaldatakse võrgustikult, võimaldades uutele sümbolitele alla kukkuda ja asendada neid. Kui uus võit luuakse pärast sümbolite kukkumist, siis käivitub ahelreaktsiooni funktsioon uuesti, kordades protsessi. Redline Rush tõukamise piirini jõudes eemaldatakse madalmakstud sümbolid rullidelt, mis on neoonvalgustiilide 10 kuni A kardirojalid. Kõrgmakstud sümbolid on põhjapuhastuslehed, esilaterna, ratas, daam ja mees. Viie võrdse rojali võit on väärt 2 kuni 2,5 korda panusest, samas kui viie kõrgmakstud sümboli võidujoon annab 3 kuni 125 korda panusest. Metsikud ilmuvad kõikidel rullidel, makstes 125x panusest viie metsiku võidujoone eest ja asendades kõiki maksumusi sümboleid.
Kiirusmõõdu Funktsioon
Redline Rush sisaldab funktsioone nagu ahelreaktsioone, 5-tasemelist kiirusmõõdu, tasuta keerutusi ja tasuta keerutuste ostud. Kiirusmõõt 5 tasemega asub rullide kohal. Iga võit suurendab kiirust järgmisele tasemele, käivitades järgmise ahelreaktsiooni jaoks erineva modifikaatori:
- Tase 2: Võidule rakendatakse x2 võidumultiplikaator.
- Tase 3: Võidule rakendatakse x3 võidumultiplikaator.
- Tase 4: Võidule rakendatakse x5 võidumultiplikaator.
- Tase 5: x5 võidumultiplikaator jääb alles ja kõik rojalsümbolid eemaldatakse rullidelt ahelreaktsiooni jaoks sel tasemel.
Kui kiirusmõõt jõuab tasemele 3 või kõrgemale, ei lõpe keerutus pärast mittevõidu ahelreaktsiooni. Selle asemel käivitub teine ahelreaktsioon ühe taseme võrra madalamal kiirusmõõdul ja kõik sümbolid eemaldatakse, välja arvatud metsikud või tasuta keerutuste sümbolid. Mittevõidu ahelreaktsioon tasemel 2 lõpetab jada.
Tasuta Keerutused ja Funktsiooni Ost
Mängijad saavad 3, 6 või 12 tasuta keerutust, kui maanduvad 3, 4 või 5 hajusümbolit vastavalt. Tasuta keerutused mängitakse maksimaalsel tasemel kiirusmõõdul, mis tähendab x5 multiplikaatorit ja rojaleid eemaldatakse terve aja jooksul. Kolme, nelja või viie hajusümboli maandumine käivitab lisaks 3, 6 või 12 tasuta keerutust vastavalt.
RTP-ga 95,73% võivad mängijad osta tasuta keerutuste ringi 80x panuse eest, et saada vähemalt 3 käivitavat hajusümbolit.
Nii et, kas Redline Rush suutis juuksed tagasi puhuda? Jah ja ei. Tal on mõned head ideed, mis aitavad tal liikuda, kuid ka mõned aerodünaamilised takistused, mis aeglustavad teda. Kiirusmõõdu idee on üks paremaid asju Redline Rush’is. See võtab tavalised tõusvad multiplikaatorid ja ahelreaktsioonivõidu kombinaatsiooni ning teeb sellega huvitavaid asju. Tasemele 5 jõudmine x5 multiplikaatoriga ja ilma rojaleid nähes on nagu linnast ja selle ball-purustava 50 km/h kiiruspiirangu ning andmismazgustega taga jätta, et motorwayl hea kiiruse saada. Kuid see ei ole täpselt lihtne. Mälestuste järgi võttis selle esimeseks jõudmiseks umbes 180 keerutust, kuigi teised juhtumid olid tõesti sagedasemad hiljem. Konsolatsioonina on see, kui kiirusmõõt ei lihtsalt reseti ja ei lange tagasi tasemele 1 uue keerutuse jaoks, kui toimub mittevõidu reaktsioon, vaid langeb ühe taseme võrra alla (kui on tasemel 3 või kõrgemal) ja hoiab praegust keerutust käimas, väga andev.
Kus Redline Rush kaotab punktid, on see see, et esitus on natuke kitsikas. Tegelased, näiteks, on natuke ebameeldivad ja idee flirtida rasva vaibaga läbi neoonlinna (kandes päikeseprille öösel) ei olnud nii atraktiivne kui seadistus autofunktsiooniga mängudes nagu NetEnt’i Hotline 2, Drive: Multiplier Mayhem või Slotmill’i The Big Hit. Võiduvõimalus on natuke madal, kus 2,813,5x panuse maksimumvõit on vähe ülelaetud naissoolaga.
Redline Rush on hea slot autohuvilistele, kes saavad selle üle entusiastlikuks. Tal on mõned huvitavad ideed, mis mõnikord käivitavad hammast ja vahetavad ühe või kaks kiirust, kuid ta tundub tihti takistatuna liikluse poolt ja on vähe hobusejõudu, et tõeliselt kõrvuti suurte muskelautoja.